JE NIEUWE BAAN:

KLANTCONTACT EXPERT CENTRAAL KLANTTEAM

Persoonlijke aandacht

We zoeken Persoonlijk Experts die in ieder klantcontact aandacht heeft voor ambities, doelen en dromen. Bij SNS hebben we geen keuzemenu, maar onze klant krijgt direct jou als Expert aan de lijn. Met deze aanpak laten we zien dat we de bank zijn die oprecht persoonlijke aandacht aan mensen geeft. Wij vinden namelijk dat bankieren een stuk menselijker kan én moet. Eerst de mens, dan het geld.

Wat ga je doen?

Als Expert ben jij hét eerste aanspreekpunt voor interne en externe klanten van SNS. Je faciliteert de gehele klantreis, van beantwoorden van de klantvraag, naar het proactief verbreden van het gesprek. Je denkt echt mee, bent de klant op alle vlakken zo goed mogelijk van dienst en werkt nauw samen met de persoonlijk adviseur om de klant zo goed mogelijk te helpen op een specifiek onderwerp. Jij zorgt ervoor dat ieder contact met het Centraal Klantteam een waardevol contact is geweest. Naast telefonisch klantcontact ben je een expert op het gebied van schriftelijk kanalen, zoals bijvoorbeeld e-mail, whatsapp en chat. Je draagt actief bij aan kennisontwikkeling en vernieuwing van dit expertisegebied.

Het werken als Expert bij SNS is echt anders dan bij andere banken. Dat komt door onze ambitie om van belofte naar impact te gaan. Er is nog veel werk aan de winkel en dat vraagt om een nieuwe mentaliteit. Het gaat om lef tonen, actief ideeën delen, elkaar aanspreken en zelf de regie pakken.

Jouw kwaliteiten

Je bent flexibel, klantgericht, kan goed luisteren, in staat zelfstandig te werken, neemt graag het initiatief en hebt een proactieve houding. Geen vraag of probleem is voor jou te moeilijk of onhaalbaar. Door snel te schakelen ben jij in staat iedere klant te helpen met zijn vraagstuk, durf je het gesprek breder te trekken en commerciële kansen te herkennen en te benutten. Tevens ben je in staat om kort-cyclisch te werken (Continue Verbeteren).

Wat we verder van je vragen:

  • HBO werk- en denkniveau en minimaal een MBO-4 Diploma.
  • Het betreft een functie voor 24 – 36 uur per week.
  • Communicatief vaardig zowel telefonisch als schriftelijk.
  • Uitstekende schriftelijke vaardigheden.
  • Zelfinzicht: je weet wat je drijft en wat je wilt ontwikkelen.
  • In ieder geval in het bezit van de diploma’s WFT Basis en bij voorkeur WFT Schade Particulier (bereidheid om dit diploma te behalen).
  • Flexibiliteit t.a.v. werken in de avonduren en op zaterdag (ongeveer 2 avonden per week beschikbaar zijn en minimaal 10 zaterdagen op jaarbasis).
  • Affiniteit met financiële producten.

Dit krijg je van ons

Heel concreet: een leuke baan, veel klantcontact, ruimte tot creativiteit, ontwikkelmogelijkheden en prettige collega’s. Geen poeha, niet overdreven strak in pak en aandacht voor jou en de klant. Bij SNS kies je voor mensenwerk in de bankenwereld. We doen niet onnodig ingewikkeld of interessant, zijn oprecht betrokken en proberen onze dienstverlening eenvoudig en voordelig te houden. ‘Informeel professioneel’ kort samengevat.

We beloven geen gouden bergen. Wat wij bieden als werkgever is alles wat van je van een goede werkgever mag verwachten of dit nu vanuit huis of op kantoor is. We verzekeren dat werken bij SNS heel leerzaam en verfrissend is en in potentie zelfs heel bijzonder. Wij zijn de bank die jou op de eerste plek zet.

Salaris en extra’s

Als klantcontact expert ontvang je een prima salaris en profiteer je van een individueel keuzebudget, waarmee je zelf kiest wanneer je jouw vakantiegeld en dertiende maand ontvangt.

SNS groeit

Kom jij ons team versterken?

Om te solliciteren klik je hieronder op de link van een vacature. Je gaat dan naar de website Werken bij de Volksbank waar je je persoonlijke gegevens, motivatie en cv via de button ‘Solliciteren’ kunt uploaden. We nemen daarna zo snel mogelijk contact met je op.

Momenteel geen vacatures

Over SNS

SNS is als onderdeel van de Volksbank de vierde bank van Nederland. Met zo’n 2.700 medewerkers zijn we groot genoeg om iets te veranderen in de sector. Tegelijkertijd zijn we klein genoeg om daadkrachtig en menselijk te zijn. Onze werkwijze is laagdrempelig, we zetten graag samen de schouders eronder en hebben veel over voor elkaar. Door open te zijn naar de ander en samen te streven naar verbetering maken we elkaar sterker.

SNS is een bank die zich richt op mensen met dromen en ambities. Mensen die verder willen komen in het leven en willen groeien. Maar wij weten als geen ander: dat is makkelijker gezegd dan gedaan. De wereld verandert sneller dan ooit en werkt niet altijd mee. Daarom nemen wij de moeite om te luisteren. We zijn een bank die zich verdiept in de klant en samen met de klant naar oplossingen zoekt. Dat noemen we: aandacht voor de groei van ieder mens. We zetten mensen voorop. En dat is niet nieuw. Dat doen we al 200 jaar.

Contact

Floortje Otten - Senior Recruiter de Volksbank

Heb je vragen over de procedure? Neem dan contact op met Floortje Otten, Senior Recruiter.
Klantcontact Expert Centraal Klantteam 11/11/2019