JE NIEUWE BAAN:

MEDEWERKER CENTRAAL KLANTTEAM BEHEER

Centraal Klantteam Beheer

Ben jij de expert die de relatie onderhoudt nadat het product is gesloten, periodiek contact heeft over de klantsituatie en dit op een natuurlijke wijze met de klanten bespreekt? Dan zijn wij opzoek naar jou!

Hier kom je te werken

Het Centraal Klantteam Beheer maakt onderdeel uit van de Hub SNS welke zorgt voor excellente klantbeleving. Wij zijn hét expertisecentrum van deskundigen met oprechte aandacht voor onze relaties. Waarmee we bruggen bouwen door onze expertise te delen met collega’s om samen onze organisatie te laten groeien. Wij dragen actief bij aan onze zelforganisatie, zodat bevlogen medewerkers in ontwikkeling blijven en invulling geven aan de visie van SNS. Het Centraal Klantteam Beheer bestaat uit 25 collega’s met verschillende expertises. Denk hierbij aan hersteladvies beleggingsverzekeringen, beheer gesprekken over hypotheek en verzekeringen, aflossingsvrij, preventief beheer en bellen naar aanleiding van marketingactiviteiten.

Jouw werkzaamheden zijn als volgt:

  • Je bent opgesteld voor telefonisch (inbound en outbound) klantcontact en beeldbellen.
  • Je werkt in een zelf-organiserend team c.q. in een koppelgroep.
  • Je zorgt voor input voor de Leer van Elkaar sessies.
  • Je toont eigenaarschap door verantwoordelijk te zijn voor team-, afdelings- en organisatiedoelen d.m.v. KPI eigenaarschap.
  • Je handelt dagelijks naar je individuele – en teamperformance o.b.v. Tableaurapportages.
  • Je bent een volwaardig sparringpartner voor de adviseur en denkt mee over alternatieven en levert maatwerk. Hierdoor ben je (mede) verantwoordelijk voor het onderhouden van een goede relatie met de adviseurs.
  • Je zorgt voor een efficiënte verwerking en afhandeling van hypotheekdossiers.
  • Je signaleert aandachtspunten bij klanten en biedt actief oplossingen aan.
  • Je initieert verbetervoorstellen en denkt altijd in continu verbeteren.

Jouw kwaliteiten

Inhoudelijk ben je sterk en communicatief vaardig. In prioriteren en plannen ben je sterk. Je vindt het prettig om zelfstandig te werken, maar voelt je zeker ook onderdeel van het team. Kritisch als je bent, weet je onjuistheden snel te signaleren en hoofd- en bijzaken te scheiden. Je beschikt ook over een gezonde dosis overtuigingskracht, daadkracht en inlevingsvermogen. En met jouw drive om te blijven leren en jezelf verder te ontwikkelen, ben je bij de Volksbank aan het juiste adres om te groeien als professional.

Verder heb je:

  • HBO werk- en denkniveau.
  • Diploma’s WFT Basis, Vermogen, Hypotheken en Schade. Indien WFT Schade nog niet in bezit, dan dien je dit binnen een jaar te halen.
  • Bij voorkeur 2 jaar relevante ervaring in de financiële dienstverlening, bij voorkeur met direct telefonisch klantcontact of beeldbelgesprekken.
  • Flexibiliteit t.a.v. werken op avonden en zaterdagen.
  • Accurate vastlegging van het klantcontact.
  • Focus om continu te verbeteren.
  • Een goed inlevingsvermogen en schakelen zonder moeite in verschillende telefoon- en beeldbelgesprekken.
  • Affiniteit met Agile werken, bij voorkeur Lean Six Sigma.
  • Kunnen werken in een zelf-organiserend team.

Dit krijg je van ons

Het salaris voor deze functie ligt tussen de € 2.672,04 en € 4.110,84 bruto per maand op basis van 36 uur per week.

Daarnaast kun je rekenen op:

  • Een 36-urige werkweek, flexibel in te delen met bijvoorbeeld 4×9.
  • Een individueel keuzebudget (IKB), waarmee je zelf kiest wanneer je jouw vakantiegeld en dertiende maand ontvangt.
  • Een goede collectieve pensioenregeling, met een inleg van de Volksbank van 22,5% van de salarissen.
  • Thuiswerken is bij ons heel normaal.
  • Een persoonlijk opleidingsbudget van 750 euro per jaar, naast de standaard opleidingsmogelijkheden.
  • Een thuiswerkvergoeding van 40 euro netto per maand en iedere 5 jaar een budget van 900 euro om jouw thuiswerkplek in te richten.
  • Een NS-Business Card én een vergoeding per km als je naar werk fietst.
  • Een fietsplan om voordelig een fiets aan te schaffen.
  • Gedeeltelijk doorbetaald vrijwilligerswerk.
  • Een vitaliteitsprogramma met workshops en coaching voor jouw mentale en fysieke gezondheid.
  • Een laptop.

SNS groeit

Kom jij ons team versterken?

Om te solliciteren klik je hieronder op de link van een vacature. Je gaat dan naar de website Werken bij de Volksbank waar je je persoonlijke gegevens, motivatie en cv via de button ‘Solliciteren’ kunt uploaden. We nemen daarna zo snel mogelijk contact met je op.

Over SNS

SNS is als onderdeel van de Volksbank de vierde bank van Nederland. Met zo’n 2.700 medewerkers zijn we groot genoeg om iets te veranderen in de sector. Tegelijkertijd zijn we klein genoeg om daadkrachtig en menselijk te zijn. Onze werkwijze is laagdrempelig, we zetten graag samen de schouders eronder en hebben veel over voor elkaar. Door open te zijn naar de ander en samen te streven naar verbetering maken we elkaar sterker.

SNS is een bank die zich richt op mensen met dromen en ambities. Mensen die verder willen komen in het leven en willen groeien. Maar wij weten als geen ander: dat is makkelijker gezegd dan gedaan. De wereld verandert sneller dan ooit en werkt niet altijd mee. Daarom nemen wij de moeite om te luisteren. We zijn een bank die zich verdiept in de klant en samen met de klant naar oplossingen zoekt. Dat noemen we: aandacht voor de groei van ieder mens. We zetten mensen voorop. En dat is niet nieuw. Dat doen we al 200 jaar.

Het Nieuwe Werken 2.0

Werken bij de Volksbank betekent dat jij, je team en samenwerkingspartners iedere dag het beste uit zichzelf en uit elkaar halen. Dat je excelleert, jezelf uitdaagt en net die stap extra zet. Slimmer werken, experimenteren, leren & versnellen en wendbare samenwerkingsvormen toepassen. Werken bij de Volksbank houdt in dat je bewuste keuzes kunt en mag maken, die passen bij de activiteiten die jij met je team moet of wilt doen, bij jouw persoonlijke behoeften én bij de rol die de Volksbank heeft midden in de maatschappij. Deze nieuwe manier van werken wordt goed gefaciliteerd met alles dat je als medewerker kunt gebruiken om je werkzaamheden op kantoor én daarbuiten zo goed mogelijk uit te voeren.

Contact

Floortje Otten - Senior Recruiter de Volksbank

Heb je vragen over de procedure? Neem dan contact op met Floortje Otten, Senior Recruiter.
Medewerker Centraal Klantteam Beheer 08/06/2023