JE NIEUWE BAAN:
KLANTCONTACT EXPERT WEBCARE
Aandacht
Wat ga je doen?
Ten eerste heb je lef! Als Expert ben jij hét eerste aanspreekpunt voor interne en externe klanten van SNS. Je faciliteert de gehele klantreis, van beantwoorden van de klantvraag, naar proactief verbreden van het contact. Jij weet op een originele manier een persoonlijk gesprek te creëren en de klant te verrassen met creatieve oplossingen. Je draagt actief bij aan kennisontwikkeling en vernieuwing binnen het Webcare team. Je hebt affiniteit met communicatie en social media. Het werken als Expert bij SNS is echt anders dan bij andere banken. Dat komt door onze ambitie om van belofte naar impact te gaan. Er is nog veel werk aan de winkel en dat vraagt om een nieuwe mentaliteit. Het gaat om lef tonen, actief ideeën delen, elkaar aanspreken en zelf de regie pakken.
Wat bieden wij?
Een leuke (bij)baan, veel klantcontact, ruimte voor creativiteit, flexibiliteit, ontwikkelmogelijkheden en prettige collega’s. Een goed salaris met arbeidsvoorwaarden op maat en een Persoonlijk Opleidingsbudget. Vanuit jouw Individueel Keuzebudget bepaal jezelf wanneer je het vakantiegeld en 13e maand laat uitkeren. Bij SNS kies je voor mensenwerk in de bankenwereld. Geen poeha, niet overdreven strak in pak en aandacht voor jou en de klant. We doen niet onnodig ingewikkeld of interessant, zijn oprecht betrokken en proberen onze dienstverlening eenvoudig en voordelig te houden. ‘Informeel professioneel’ kort samengevat. Wat wij bieden als werkgever is alles wat van je van een goede werkgever mag verwachten of dit nu vanuit huis of op kantoor is. We verzekeren dat werken bij SNS heel leerzaam en verfrissend is en in potentie zelfs heel bijzonder. Wij zijn de bank die jou op de eerste plek zet.
Competenties
Wat wij van jou vragen?
- HBO werk- en denkniveau en minimaal een MBO-4 diploma.
- Achtergrond in communicatie en social media is een pré.
- Het betreft een functie voor 20 – 36 uur per week.
- Je bent zeer goed met Nederlandse taal en spelling.
- Uitstekende communicatief mondelinge en schriftelijke vaardigheden.
- In ieder geval in het bezit van de diploma’s WFT Basis en bij voorkeur WFT Schade Particulier (of de bereidheid om deze verplichte diploma’s te behalen).
- Flexibiliteit t.a.v. werken in de avonduren en op zaterdag (ongeveer 2 avonden per week beschikbaar zijn en minimaal 10 zaterdagen op jaarbasis).
- Affiniteit met financiële producten.
SNS groeit
Kom jij ons team versterken?
Om te solliciteren klik je hieronder op de link van een vacature. Je gaat dan naar de website Werken bij de Volksbank waar je je persoonlijke gegevens, motivatie en cv via de button ‘Solliciteren’ kunt uploaden. We nemen daarna zo snel mogelijk contact met je op.
Klantcontact Expert Webcare – Utrecht
Klantcontact Expert Webcare – Groningen
Over SNS
SNS is als onderdeel van de Volksbank de vierde bank van Nederland. Met zo’n 2.700 medewerkers zijn we groot genoeg om iets te veranderen in de sector. Tegelijkertijd zijn we klein genoeg om daadkrachtig en menselijk te zijn. Onze werkwijze is laagdrempelig, we zetten graag samen de schouders eronder en hebben veel over voor elkaar. Door open te zijn naar de ander en samen te streven naar verbetering maken we elkaar sterker.
SNS is een bank die zich richt op mensen met dromen en ambities. Mensen die verder willen komen in het leven en willen groeien. Maar wij weten als geen ander: dat is makkelijker gezegd dan gedaan. De wereld verandert sneller dan ooit en werkt niet altijd mee. Daarom nemen wij de moeite om te luisteren. We zijn een bank die zich verdiept in de klant en samen met de klant naar oplossingen zoekt. Dat noemen we: aandacht voor de groei van ieder mens. We zetten mensen voorop. En dat is niet nieuw. Dat doen we al 200 jaar.