JE NIEUWE BAAN:

KLANTCONTACT EXPERT WEBCARE

Aandacht

Ben jij gek op communicatie en ben jij helemaal thuis in social media? Dan is dit de baan voor jou. Wij zoeken Persoonlijk Experts die vooral véél Webcare gaan doen. Goede service, vlotte communicatie en leuke inhakers, dat is wat we zoeken. Naast de Webcare werkzaamheden word je ook ingezet op onze andere klantenservice kanalen. Lijkt het je leuk om een uitdagende baan bij een bank met een frisse jonge uitstraling te hebben? Dan ben je bij ons aan het goede adres! Eerst de mens, dan het geld. Dat is waar we voor staan en door te vertalen in alles dat we doen.

Wat ga je doen?

Ten eerste heb je lef! Als Expert ben jij hét eerste aanspreekpunt voor interne en externe klanten van SNS. Je faciliteert de gehele klantreis, van beantwoorden van de klantvraag, naar proactief verbreden van het contact. Jij weet op een originele manier een persoonlijk gesprek te creëren en de klant te verrassen met creatieve oplossingen. Je draagt actief bij aan kennisontwikkeling en vernieuwing binnen het Webcare team. Je hebt affiniteit met communicatie en social media. Het werken als Expert bij SNS is echt anders dan bij andere banken. Dat komt door onze ambitie om van belofte naar impact te gaan. Er is nog veel werk aan de winkel en dat vraagt om een nieuwe mentaliteit. Het gaat om lef tonen, actief ideeën delen, elkaar aanspreken en zelf de regie pakken.

Wat bieden wij?

Een leuke (bij)baan, veel klantcontact, ruimte voor creativiteit, flexibiliteit, ontwikkelmogelijkheden en prettige collega’s. Een goed salaris met arbeidsvoorwaarden op maat en een Persoonlijk Opleidingsbudget. Vanuit jouw Individueel Keuzebudget bepaal jezelf wanneer je het vakantiegeld en 13e maand laat uitkeren. Bij SNS kies je voor mensenwerk in de bankenwereld. Geen poeha, niet overdreven strak in pak en aandacht voor jou en de klant. We doen niet onnodig ingewikkeld of interessant, zijn oprecht betrokken en proberen onze dienstverlening eenvoudig en voordelig te houden. ‘Informeel professioneel’ kort samengevat. Wat wij bieden als werkgever is alles wat van je van een goede werkgever mag verwachten of dit nu vanuit huis of op kantoor is. We verzekeren dat werken bij SNS heel leerzaam en verfrissend is en in potentie zelfs heel bijzonder. Wij zijn de bank die jou op de eerste plek zet.

Competenties

Je hebt een zeer goede taalbeheersing en een vlotte pen. Je hebt uitstekende schriftelijke en mondelinge vaardigheden. Je bent flexibel, creatief, klantgericht, kan goed luisteren, in staat zelfstandig te werken, neemt graag het initiatief en hebt een proactieve houding. Geen vraag of probleem is voor jou te moeilijk of onhaalbaar. Door snel te schakelen ben jij in staat iedere klant te helpen met zijn vraagstuk, durf je het gesprek breder te trekken en weet je wanneer het moment daar is om juist telefonisch de klant verder te woord te staan. Verder ben je in staat om kort-cyclisch te werken (Continue Verbeteren).

Wat wij van jou vragen?

  • HBO werk- en denkniveau en minimaal een MBO-4 diploma.
  • Achtergrond in communicatie en social media is een pré.
  • Het betreft een functie voor 20 – 36 uur per week.
  • Je bent zeer goed met Nederlandse taal en spelling.
  • Uitstekende communicatief mondelinge en schriftelijke vaardigheden.
  • In ieder geval in het bezit van de diploma’s WFT Basis en bij voorkeur WFT Schade Particulier (of de bereidheid om deze verplichte diploma’s te behalen).
  • Flexibiliteit t.a.v. werken in de avonduren en op zaterdag (ongeveer 2 avonden per week beschikbaar zijn en minimaal 10 zaterdagen op jaarbasis).
  • Affiniteit met financiële producten.

SNS groeit

Kom jij ons team versterken?

Om te solliciteren klik je hieronder op de link van een vacature. Je gaat dan naar de website Werken bij de Volksbank waar je je persoonlijke gegevens, motivatie en cv via de button ‘Solliciteren’ kunt uploaden. We nemen daarna zo snel mogelijk contact met je op.

Klantcontact Expert Webcare – Utrecht
Klantcontact Expert Webcare – Groningen

Over SNS

SNS is als onderdeel van de Volksbank de vierde bank van Nederland. Met zo’n 2.700 medewerkers zijn we groot genoeg om iets te veranderen in de sector. Tegelijkertijd zijn we klein genoeg om daadkrachtig en menselijk te zijn. Onze werkwijze is laagdrempelig, we zetten graag samen de schouders eronder en hebben veel over voor elkaar. Door open te zijn naar de ander en samen te streven naar verbetering maken we elkaar sterker.

SNS is een bank die zich richt op mensen met dromen en ambities. Mensen die verder willen komen in het leven en willen groeien. Maar wij weten als geen ander: dat is makkelijker gezegd dan gedaan. De wereld verandert sneller dan ooit en werkt niet altijd mee. Daarom nemen wij de moeite om te luisteren. We zijn een bank die zich verdiept in de klant en samen met de klant naar oplossingen zoekt. Dat noemen we: aandacht voor de groei van ieder mens. We zetten mensen voorop. En dat is niet nieuw. Dat doen we al 200 jaar.

Contact

Floortje Otten - Senior Recruiter de Volksbank

Heb je vragen over de procedure? Neem dan contact op met Floortje Otten, Senior Recruiter.
Klantcontact Expert Webcare 19/10/2023